Bestellingen via de webshop

Je kunt je online bestelling kosteloos wijzigen zolang deze nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice via 055 521 90 09 of via de email. B2B Interiors biedt 8 dagen retourrecht op alle artikelen. In het geval van eventuele defecten streven wij ernaar om deze te repareren. Als je ons binnen 8 dagen na ontvangst van het artikel hiervan op de hoogte stelt, zijn deze reparaties kosteloos. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.

Voorwaarden voor retourneren:

  • De originele kaartjes en labels moeten nog aan het artikel bevestigd zijn.
  • Het artikel moet onbeschadigd in originele verpakking zitten.
  • Het artikel moet compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn.
  • Zelf samengestelde producten kunnen niet geretourneerd worden.
  • De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

Zelf retourneren per post:

Gebruik altijd de meegeleverde adressticker en voeg het ingevulde retourformulier toe. Op die manier kunnen we je retourzending zo snel mogelijk verwerken. Na inlevering van het pakket ontvang je een verzendbewijs. Zodra je retourzending bij ons binnen is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. Zodra de retour is verwerkt, krijg je het aankoopbedrag van het artikel terug. De verzendkosten en eventuele kosten voor het inpakken van de zending zijn voor eigen rekening.

B2B Interiors ophaalservice:

Als je grote artikelen wilt retourneren, zoals een bureau of kast, neem dan contact op met onze klantenservice via 055 521 90 09 of via email.